“Med en fremgang på over 40 % i år er annoncering på vor hjemmeside en succes og en form som tiltaler samarbejdspartnerne i rejsebranchen. At budskabet lander direkte i vore abonnenters indbakker gør det attraktivt for annoncørerne,” siger Take Off’s salgs- og marketing manager, Jesper Nygaard.
Han fortsætter: ”eksempelvis er vores topannonce på hjemmesiden udsolgt de næste to måneder og bundannoncen er lige i hælene. Så fra i dag har vi også en “midterannonce.” Vi ved, at vores læsere scholler ned og ser alle nyhederne, så derfor kommer effekten af alle tre annoncetyper frem.”
Premieren kommer i dette Take Off Weekly. Her har Austrian topannoncen, Messecenter Herning A/S ligger i midten, mens Icelandair har den sidste annonceplads.
”Udover fremgangen i annoncer på hjemmesiden, har vi fået mange nye abonnenter på selve Take Off-bladet. Og de kan nu sammen med de øvrige læsere se frem til en mammut-udgaven af Take Off i september. Et magasin med bl.a. to store tillæg – muliggjort af mange flere annoncer end normalt,” slutter Jesper Nygaard.
Tagget med: Austrian Icelandair