24 sider om cruise med Take Off

Det første egentlige forbrugermagasin om krydstogter fra et enkelt stort selskab har set dagens lys i Danmark. Det er en udgave af Rejs & Oplev med marts udgaven af Take Off.



“Det har da været en spændende opgave,” siger redaktør Ejvind Olesen, som selv har været på 38 krydstogter. “Vi ville ikke forherlige produktet, men alligevel gerne fortælle lidt om, hvor meget man får for pengene. Vi har talt med flere passagerer efter de er kommet hjem, og vi har bedt dem om at komme med deres ærlige mening. Både familien, som har prøvet det mange gange, og den unge, kvindelige markedschef, der var på sit første cruise. Ingen af dem er anvist fra krydstogtselskabet.



Naturligvis er det flest roser, der uddeles. Fordi det ganske enkelt er et godt produkt. Men helt naturligt fastslås det også, at shopping udbuddet er for pauvert, at udflugterne er for dyre, og at køerne for lange for at komme ind på skibet.



Alligevel fastslår vi: ” 24 sider der er med til at ændre din opfattelse af cruise.”



Tilægget kommer i et oplag på 150.000 og særdistribueres med Berlingske Tidende lørdag 5. april.


Skrevet af