Winn Hotels satsar på fleksibelt internet

Adgangen til nettet er et vigtigt værktøj for at opbygge kundeloyalitet, mener kæden, der har 12 hoteller i Sverige.

”Hotelgæster har forskellige behov samtidig med, at nettet bliver vigterere. Derfor betragter vi nettet som et produkt, der kan tilpasses til forskellige kundegrupper,” siger Anders Junger, adm. Dir. for Winn Hotels.

De fleste svenske hoteller tilbyder allerede trådløst net, men Winn Hotels vil forsøge at tilbyde mere fleksible ordninger. For eksempel forskellige priser og former for opkoblinger alt efter, hvad forbindelsen skal bruges til, for eksempel en konference.

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.