Brasiliansk boom hos dansk rejsebureau

”Desværre gik det brasilianske flyselskab Varig konkurs, men vi håber andre flyselskaber tager bolden op, så kapaciteten kan øges,” siger René Andersen og tilføjer:



”Vi har altid haft et godt salg til Brasilien, men i år har væksten været 30 %, og specielt de dyrere rejser med meget indhold sælger godt.”



”De færreste rejser til Brasilien for at ligge på stranden. Der skal være oplevelser. En rejse til Brasilien handler i høj grad om mødet med menneskerne og deres kultur, og om brasilianernes glæde ved musikken og rytmerne samt at opleve naturen og de vilde dyr,” siger René Andersen.



Hannibal & Marco Polo har netop udgivet et rejsemagasin på 52 sider med artikler om Brasilien.



I øvrigt er Hannibal & Marco Polo blandt de nominerede til Aurora-prisen 2006 for bedste print-annonce. Prisen er Danmarks ældste kreative pris, som uddeles for 36. gang ved et stort gallaarrangement i København den 16. november.

Annoncen fra Hannibal & Marco Polo er kåret som den bedste annonce i august i Jyllands Posten. Annoncen er produceret in-house i Hannibal & Marco Polos marketingafdeling.



Læs mere om Aurora-prisen 2006 på jp.dk/aurora

Skrevet af