Aldrig har vi fået så god reklame

”Jeg bliver kimet ned af journalister fra mange lande, som vil høre mere om det første hotel med en ren kvindeetage.

 

Opmærksomhedsværdien og dermed reklamen omkring hotellets åbning er enorm. Derfor har vi vedtaget, at gøre Bella Donna etagen færdig allerede til 16. maj. Den seneste plan var ellers at vente til august, ” siger adm. direktør i Bella Center, Arne Bang Mikkelsen til takeoff.dk.

Netop nu er der hektisk travlhed og for en uge siden var det ved at gå rigtig galt med en alvorlig vandskade på en af de øverste etager. Det lykkedes at stoppe inden det gik helt galt med nedsivning. De nye tæpper røg, men møblerne var endnu ikke sat ind.

”Vi havde også forberedt en soft opening 16. maj og så sætte alle sejl til når det andet tårn med de resterende 420 værelser skal indvies, men nu markerer vi 16. maj med fuldt drøn.

Først med en lukket presserundvisning. Derefter med officielle gæster og åbning. Samtidig sætter vi masser af forskellig underholdning i gang på udvalgte etager og restauranter.

Om aftenen bliver der stor fest med kunder og forretningsforbindelser.
Der er allerede reserveret mange værelser det første døgn af betalende gæster – og allerede om tirsdagen rykker kongresdeltagere ind i stort tal, ” slutter han. 

 

Skrevet af Ejvind Olesen