Atlantic Link udvider

Philadelphia.

Agentvirksomhede Atlantic Link skal i fremtiden repræsentere Philadelphia Convention & Visitors Bureau og  Mammoth Lakes Tourism.

“Atlantic Links primære fokus vil være at styrke forbindelserne mellem Philadelphia som turistdestination og skandinaviske medier og rejsearrangører. Philadelphia har et bredt udvalg af historiske og kulturelle tilbud”, siger Karin Gert Nielsen, adm. direktør og stifter af Atlantic Link.

Også Mammoth Lakes i Californien har valgt Atlantic Link som skandinavisk repræsentant. Området ligger lige ved Yosemite National Park og er berømt for sine mange udendørs aktiviteter. Destinationen er en glædelig udvikling af Atlantic Links ’California family’, som allerede repræsenterer Visit California, San Francisco Travel & San Francisco International Airport, Solvang Conventions & Visitors Bureau, Sonoma County Tourism, Napa Valley og Yosemite/Mariposa Tourism Bureau i Californien.

“Atlantic Link har i samme anledning valgt at udvide medarbejderstaben med Mette Mi Honoré som ny PR Assistent og Nicholas Bosten, der skal indgå i virksomhedens salgs-team”.

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.