Celine Dion lavede PR for Air Canadas nye farver

Efter tidligere på måneden at være kommet ud af et halvandet år langt konkursbeskyttelse, er Air Canada i fuld gang med at relancerer sig selv. Det sker bl.a. ved at Star Alliance-medlemmet får ny bemaling af sine fly (billedet), nye uniformer og et væsentligt forbedret underholdningssystem ombord.



Startskuddet på den nye look skete ved en ceremoni i tirsdags i Montreal – her optrådte bl.a. den canadiske popstjerne Celine Dion med en gruppe medarbejdere fra Air Canada.



Air Canada vil også i samarbejde med Canadas Turistråd lave en kampagne – dog kun i USA og England – for at markedsføre Canada til udenlandske turister.



Når det nye underholdningssystem på flyene begynder at komme i brug fra næste år vil det bl.a. indeholde avanceret video-systemer for alle passagerer – på alle flyvninger, også kortruterne; det bliver Air Canada ifølge egne oplysninger det første nordamerikanske selskab til at tilbyde.



Og fra september næste år begynder selskabets business class-passagerer at få de såkaldte flatbed-stole/senge.

Skrevet af