Københavns nye spa-center overgår egne forventninger

”Det er ikke en frase, at spa og wellness er en stor trend. Siden vi i foråret åbnede Ni’mat Spa har vi solgt 70 % af de spapakker, vi forventede at sælge på ét år,” siger hotellets afgående direktør, Allan Agerholm.



En af de første gæster i Hilton Ni’mat Spa var den speedsnakkende Lotte Heise. Hun siger blandt meget andet:

”Jeg bliver tit spurgt, hvad der kan lukke munden på mig. Da jeg prøvede Ni´mat på Hilton oplevede jeg noget, der kunne lukke munden på mig. Fra det øjeblik jeg kom ind, blev jeg indrullet i en afslappet, rolig og velduftende atmosfære. Dæmpet musik med blide farver og dejlig uhøjtideligt.”

Lotte Heise har beskrevet sine oplevelser på hjemmesiden: www.hilton-events.dk



Blandt spacentrets mange muligheder er saltvandspool, fodbad, peeling, massage, aromadampbad og ”cowboy-badekar” med varmt vand og jacuzzi.

Men ”Guldægget” er nok det mest anderledes ved Hiltons spa. Fuldt påklædt ligger gæsten i ”ægget” et kvarter på en masserende madras i dæmpet lys og med blød musik.

Ni’mat har eneret på denne konstruktion i Norden.

Skrevet af