Bornholmstrafikken henter marketingchef fra turistbranchen

Bornholmstrafikken opruster på kommunikationsområdet med ansættelsen af Pernille Kofod Lydolph som marketingchef. 35-årige Pernille Kofod Lydolph har de seneste seks år fungeret i en lignende stilling hos turistorganisationen Destination Bornholm.

 

Bornholmstrafikken er en del af selskabet Nordic Ferry Services, der også servicerer en række andre danske indenrigsforbindelser, og Pernille Kofod Lydolph får ansvaret for marketingaktiviteterne i hele organisationen. 

  

En af Pernille Kofod Lydolphs hovedopgaver bliver at styrke rederiets samarbejde med den danske turistbranche. Desuden intensiverer Bornholmstrafikken sin markedsføring af Bornholm som turistmål frem for blot at fokusere på transporten til og fra øen.

 

– Med ansættelsen af Pernille Kofod Lydolph i den nyoprettede stilling som marketingchef styrker vi organisationen gennem øget fokus på markedsføringen af vores aktiviteter. Pernilles baggrund og gode netværk betyder desuden, at kontakten til vores samarbejdspartnere i den danske turistbranche bliver endnu tættere, siger passagerchef i Bornholmstrafikken, Ole B. Larsen.

 

– Jeg ser frem til et spændende samarbejde med rederiets partnere rundt omkring i landet. Arbejdet med at få fyldt færgerne og profilere Bornholmstrafikken yderligere er en opgave, jeg glæder mig til at løse, siger Pernille Kofod Lydolph.

 

Pernille Kofod Lydolph startede hos Bornholmstrafikken den 1. november 2008 og arbejder på organisationens hovedkontor i Rønne på Bornholm. 

Skrevet af Hanne Aaen Lassen