KLM styrker positionen med moderniseret hjemmeside

Den nye hjemmeside sikrer mulighed for hurtig reservation og effektiv adgang til online-funktioner, såsom internetbaseret check-in, hotelreservation, billeje og meget mere.

Ændringen af hjemmesiden er en del af KLM’s overordnede mål om at opnå en verdensomspændende online-bookingrate på 40 procent i regnskabsåret 2007/08. KLM’s nuværende rate er 12 procent. Mere end halvdelen af disse kunder anvender også internetbaseret check-in.

I ugerne op til jul har KLM vist, hvor let flypassagererne selv kan checke ind via internettet på adressen WWW.KLM.DK. Allerede nu kan passagererne selv checke ind derhjemme og derefter hente boardingkortet i KLM’s selv-service-automater eller ved de særlige KLM bagage-drop-skranker i lufthavnen.

“Vi ser frem til, at det bliver endnu lettere, når myndighederne giver tilladelse til, at kunden selv udskriver sit KLM-boardingkort derhjemme på et stykke A4-papir og blot møder op i sikkerhedskontrollen”, siger Tom de Vos, Servicechef hos KLM.

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.