Gouda tilbyder travellog til kunderne

Online rejsedagbøger er, i alle fald ifølge en pressemeddelelse fra rejseforsikringsselskabet, den ideelle måde at kommunikere på, når man er ude at rejse. Og derfor tilbyder Gouda Rejseforsikring nu sine kunder deres helt egen travellog.

En travellog er en rejsedagbog, som alle kan oprette på internettet med rejsebeskrivelser, billeder og beskeder.

Gouda fortæller, at initiativet udspringer af et ønske om, at det skal være nemt at dele sine rejseerfaringer – både med familie og venner derhjemme og med andre, der planlægger at rejse i samme område:

”Vi ønsker at give vores kunder en helhedsoplevelse af det at rejse. Et forum som travellog, hvor alle let kan udveksle rejseoplevelser, mens de er på eventyr ude i verden, er derfor en oplagt service at inkludere i den oplevelse, man får ved at købe et produkt hos Gouda”, siger Søren B. Andersen, salgs- og marketingchef i Gouda Rejseforsikring. 

Skrevet af

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.