Cirkusbygningen satte pris på rejsebranchen

Wallmans premiereshow for den danske rejsebranche tirsdag aften i Cirkusbygningen havde overskriften Awards Partnergalla 2012.

 

Her var der inviteret 550 gæster – der bl.a. kunne se, at Wallmans uddelte fem priser til gode samarbejdspartnere.

 

Bedst sælgende hotel i 2011/12: Absalon Hotel.

Begrundelse: Absalon Hotel har konsekvent tilbudt og solgt Wallmans-pakker i det forløbne år. I forhold til antal værelser på hotellet er væksten markant fra tidligere sæsoner.

 

Bedst sælgende partner – ikke hotel i 2011/2012, DMC Denmark.

Begrundelse: Incomingbureauet DMC Denmark har i det forløbne år leveret mange grupper af varierende størrelse til Wallmans, fra firma- og leisure-segmentet. DMC leverer altid en dedikeret salgsindsats.

 

Bedste nye partner (upcoming) i 2011/2012, NordicStar

Begrundelse: NordicStar og Mads Tange har altid Wallmans med i tankerne når der bydes på grupper, specielt i Skandinavien – dette har resulteret i en markant førsteplads blandt vores nye partnere i 2011/2012.

 

Customer Care prisen 2011/2012, Åsa Bigum fra The Square Hotel

Begrundelse: Prisen uddeles til den person, Wallmans Customer Care-team specielt har bemærket i den daglige kontakt via telefon og mail. Åsa Bigum fra Arp-Hansens hotellet The Square er altid velforberedt og struktureret i sin kommunikation med Customer Care.

 

Eventprisen 2011/2012, Copenhagen Event Company.

Begrundelse: Copenhagen Event Company har fire gange i 2011/2012 lejet hele Cirkusbygningen til deres unikke events, bl.a. Danish Bike Awards.

Skrevet af Henrik Baumgarten