Wallmans premiereshow for den danske rejsebranche tirsdag aften i Cirkusbygningen havde overskriften Awards Partnergalla 2012.
Her var der inviteret 550 gæster – der bl.a. kunne se, at Wallmans uddelte fem priser til gode samarbejdspartnere.
Bedst sælgende hotel i 2011/12: Absalon Hotel.
Begrundelse: Absalon Hotel har konsekvent tilbudt og solgt Wallmans-pakker i det forløbne år. I forhold til antal værelser på hotellet er væksten markant fra tidligere sæsoner.
Bedst sælgende partner – ikke hotel i 2011/2012, DMC Denmark.
Begrundelse: Incomingbureauet DMC Denmark har i det forløbne år leveret mange grupper af varierende størrelse til Wallmans, fra firma- og leisure-segmentet. DMC leverer altid en dedikeret salgsindsats.
Bedste nye partner (upcoming) i 2011/2012, NordicStar
Begrundelse: NordicStar og Mads Tange har altid Wallmans med i tankerne når der bydes på grupper, specielt i Skandinavien – dette har resulteret i en markant førsteplads blandt vores nye partnere i 2011/2012.
Customer Care prisen 2011/2012, Åsa Bigum fra The Square Hotel
Begrundelse: Prisen uddeles til den person, Wallmans Customer Care-team specielt har bemærket i den daglige kontakt via telefon og mail. Åsa Bigum fra Arp-Hansens hotellet The Square er altid velforberedt og struktureret i sin kommunikation med Customer Care.
Eventprisen 2011/2012, Copenhagen Event Company.
Begrundelse: Copenhagen Event Company har fire gange i 2011/2012 lejet hele Cirkusbygningen til deres unikke events, bl.a. Danish Bike Awards.