d’Angleterre med nye tiltag i 2010

’Den hvide Dame på Kongens Nytorv’ vil ikke hvile på laurbærrene, selv om det i en tid med store udfordringer i branchen er glædeligt at de professionelle branchefolk, der har brugt tid på at vurdere

og stemme, anerkender Hotel d’Angleterre og det produkt, hotellet står for, siger Peter Molin, commercial director.

 

”Derfor tror jeg også, at det vil glæde de internationalt rejsende og alle vores danske gæster, at vi i 2010 afslører mange positive forandringer. Især vil vores møde- og eventdel vise Hotel d’Angleterre fra dets absolut bedste side, men der bliver også udvikling på værelsesdelen”, fortæller Peter Molin.

 

Hele teamet bag Hotel d’Angleterre arbejder i disse måneder hårdt på de nye tiltag på det 5-stjernede hotel:

”Der er stadig mange, som ikke tænker på Hotel d’Angleterre, når de planlægger arrangementer, møder og events. Det vil vi gerne ændre på. Selv om vi er et 5-stjernet hotel, er vi fuldt konkurrencedygtige. Og så har vi noget, som ingen andre har – 250 års historie gemt i væggene og en unik placering på Kongens Nytorv.

Skrevet af Flemming Juul