Maersk Air giver nu mulighed for lidt ekstra sommer til udsalgspris på 24 destinationer. Fra i dag, mandag, lancerer flyselskabet en stor udsalgskampagne til sydeuropæiske storbyer.
Udsalgskampagnens sidste salgsdag er 4. september, og rejseperioden er frem til lørdag den 29. oktober.
Maersk Air har 41 ruter – 27 helårsruter samt ni sommerruter fra København og fem fra Billund.
Hos Maersk Air kan der nu forudbestilles varer – dog ikke spiritus og tobak – også med afrejse til en EU-destination. Hidtil har dette kun været muligt til og fra ikke-EU-destinationer.
Air France og KLM lancerer ‘Drømmetilbud’ til over 120 destinationer over hele verden. Salgsperioden starter i dag og varer til 9. september.
Det er Air France-KLMs største fælles kampagne til dato med over 200.000 flyrejser. Rejseperioden løber til slutningen af marts 2006, og der kan rejses alle dage.
OPSVING FOR PLAGEDE FLYSELSKABER
De beklager sig, de store flyselskaber. Men bag beklagelserne ligger en strategi om at kapre markedsandele og forberede sig på en kommende økonomisk optur.
Alt tyder på, skriver Jyllands-Posten, at flyselskaberne de kommende årtier bliver en af de store vindere i kampen om danskernes forbrugskroner.
”Luftfarten vil vokse i de kommende år. Kagen bliver større. Og vi ønsker en større bid af den kage, siger KLM’s senior vice president, Marnix Fruitema.
Tagget med: Air France KLM