Sterling enig med ombudsmand

”At købe vores rejser og flyve med Sterling skal være en positiv oplevelse og vi er glade for, at vi nu er nået til enighed med forbrugerombudsmanden omkring de henvendelser, vi har fået fra dem,” siger Sterlings kommercielle direktør Michael T. Hansen..



Betragtningerne falder som en kommentar til, at når du køber rejser hos Sterling via deres hjemmeside har flyselskabet ikke længere sat et ekstra kryds for dig i køb som for eksempel rejseforsikring eller en rejseplan pr. sms.



“Man kan nemt overse, at man køber andre ydelser oven i den hovedhandel, som det er at købe en flyrejse. Vi mener, det er en negativ binding, som er i strid med god markedsføringsskik. Det har Sterling nu rettet,” siger jurist Andreas Weidemann fra Forbrugerstyrelsen.



Sterling kan så glæde sig over, at den ene af to sager hos Forbrugerombudsmanden nu er overstået, mens der stadig ligger en politianmeldelse, fordi Sterling har oplyst priser uden lufthavnsafgifter.


Skrevet af