(DK) Assistancekoordinator og Supervisorer til alarmcentral


Gjensidige Forsikring er et af nordens største forsikringsselskaber og sammen med Gouda Rejseforsikring, der er et brand i Gjensidige koncernen, etablerer vi en fælles nordisk alarmcentral, ”Vores Alarm”, som er placeret i København. Alarmcentralen får i alt ca. 60 dygtige og dedikerede medarbejdere, som skal betjene alle koncernens rejseforsikringskunder i Danmark, Sverige og Norge. 
 
Vi søger assistancekoordinatorer (fuld tid og deltid/studie) og supervisorer til at assistere vores kunder, når de har brug for professionel og empatisk hjælp på rejsen.  
 
Hverdagen i ”Vores Alarm” er meget varieret med forskelligartede sagstyper. Du hjælper vores kunder i mange forskellige situationer ved bl.a. lægebesøg, hospitalsindlæggelse, patienttransporter m.m. Du bevarer overblikket samtidig med, at du bl.a. gennem klar og tydelig kommunikation, er dygtig til at etablere tillid og skabe tryghed for kunden. Vigtigst af alt formår du at give den samme service til alle kunder, uanset skadens omfang eller sygdommens alvor. 
 
Som assistancekoordinator får du en vigtig og central rolle som koordinerende led mellem kunden, pårørende, vores læger, samarbejdspartnere og hospitaler m.fl. over hele verden. Du trives i et til tider travlt miljø, og du motiveres af en uforudsigelig hverdag, hvor ikke to dage er ens. 
 
Som supervisor i ”Vores Alarm” sikrer du, at assistanceopgaverne fordeles hensigtsmæssigt i forhold til de tilgængelige ressourcer, kompetencer og gældende koncepter. Du medvirker proaktivt til, at teamets assistanceopgaver håndteres korrekt og i tråd med vores krav til gode kundeoplevelser via et struktureret overblik, daglig sparring og støtte i teamets sagshåndtering. 
 
I supervisorfunktionen indgår du i et team af otte supervisorer, som på skift har supervisorrollen fordelt på dag og aftenvagter, hverdage og weekender. I de uger hvor du ikke har supervisorrollen, fungerer du som assistancekoordinator sammen med det øvrige team. Du vil også blive en del af en bagvagtsordning fordelt på ugebasis i supervisorteamet. 
 
Vi ønsker at ansætte dig, der:  
  • Vil gøre en forskel 
  • Er ansvarsbevidst og kan arbejde både selvstændigt og samarbejde med kollegerne 
  • Er positiv og serviceminded  
  • Befinder dig godt med at have travlt 
  • Er løsningsorienteret 
  • Synes det også skal være sjovt at gå på arbejde 
  • Har lyst til at indgå i et team af engagerede og hjælpsomme kolleger med et godt sammenhold  
  • Taler og skriver dansk og engelsk problemfrit samt er flydende i minimum et af tre følgende sprog: svensk, norsk eller finsk 
  • Er fleksibel mht. arbejdstid, da ”Vores Alarm” er åben 24/7 – alle årets dage. Du indgår derfor i treholdsskift med vagter dag, aften og nat – på hverdage, i weekender og på helligdage 
Til supervisorstillingen forventer vi, at du – udover ovenstående – har min. 3 års erfaring fra assistancebranchen. 
 
Vi tilbyder dig en spændende stilling i en ambitiøs og kompetent afdeling, som med høj dedikation og motivation gør det, vi gør bedst: Skaber tillid og tryghed hos vores kunder. Vi sætter stor pris på hinanden og et godt samarbejde i en god tone, også i en travl hverdag. 
 
Du kan se frem til:  
  • Et spændende job i en ambitiøs og energisk afdeling  
  • En alsidig og meningsfyldt hverdag  
  • At blive en del af en dynamisk virksomhed i konstant udvikling 
  • Attraktive løn- og ansættelsesvilkår iht. overenskomst 
  • Løbende udvikling af dine kompetencer, når du med små og store skridt lærer mere og kan præstere endnu bedre 
Vi klæder dig godt på, for det er vigtigt for os, at kunderne mødes af dygtige, empatiske og kompetente medarbejdere.  
 
Du gennemgår en grundig og intens oplæringsperiode med fokus på bl.a. vores kundekoncepter, sagsbehandlingssystemer, sagshåndtering og forsikringsprodukter og -vilkår. 
 
Der bygges løbende videre på din interne uddannelse og udvikling med gradvis tungere sagshåndtering, dialogværktøjer og krisehåndtering.  
 
Du bliver også en del af en fremadstræbende nordisk koncern, hvor der er gode udviklings- og karrieremuligheder. 
 
Kontakt os og hør om dine muligheder. Du er velkommen til at ringe til Pia Nygaard Hein, leder af ”Vores Alarm”, på telefon +45 2722 8175 og høre mere om jobbet, og hvordan det er at være en del af Gouda/Gjensidige. Du kan også læse mere om os på gouda.dk og gjensidige.dk/Om-os/Job-karriere 
 
Ansøgningsfrist: 
31-12-2018 

Arbejdssted: 
København 

Send ansøgning 

 

Udløber: 30.11.2018