Endnu et år med stor gæstetilfredshed på KolleKolle

Undersøgelsen gennemføres elektronisk og over 460 møde- og kursusansvarlige har svaret på spørgeskemaet efter deres ophold på KolleKolle.

 

Fordelingen af de 100 pct. blev i 2011: 16 pct. tilfredse gæster og 84 pct. meget tilfredse gæster. Stigningen af antal gæster der er meget tilfredse, er på 4 pct. i forhold til 2010.

 

”Disse flotte bedømmelser, er resultat en af en langsigtet strategi, hvor høj kvalitet, medarbejder- og gæste- tilfredshed er i fokus,” siger Kollekolles adm. direktør, Berit K. Leth. Hun var tidligere direktør for forretningsudvikling på Hilton Copenhagen Airport.

 

Undersøgelsen laves i samarbejde med Danske Konferencecentre (DKBS).

 

Gæsterne var sidste år mest tilfredse med kvaliteten af maden i KolleKolles restaurant (89 pct.), mens laveste score kom på ”den generelle vedligeholdelse” af KolleKolle, der endte på 79 pct.

 

KolleKolle ejes af Landbrug & Fødevarer. Centret har syv konferencelokaler, en konferencesal, 14 grupperum, 77 værelser samt restaurant mm.
 

Skrevet af redaktionen