Sterling vil gøre mere for business passagerer

“Det der skete forrige uge med lange køer, og folk der ikke nåede vore fly, fordi de ikke kom igennem til check-in skranken, må naturligvis ikke ske. Og det tager vi nu action på,” siger kommerciel direktør i Sterling, Stefan Vilner, til Take Off.



“Vi ville gerne have, at det gik noget hurtigere med at få nye selvbetjeningsautomater installeret i terminal 2 i Københavns Lufthavn for vores nye handlingagent. Foreløbigt åbner vi endnu en skranke for passagerer, der blot har håndbagage med. Det gælder for mange af vore business kunder til destinationer som Oslo, Paris og Berlin. Altså de korte ture.



Men, der er naturligvis ingen af vore passagerer, der skal miste deres fly, hvad enten de skal på forretningsrejse eller på ferie. Derfor skærper vi opmærksomheden på køen med supervisor-betjening,” fortsætter han. Og tilføjer, “at Sterling samtidig lægger megen vægt på præcise afgange. “Det hele skal gå op i en enhed.”

Skrevet af