MICE-arrangementer en millionforretning for Hemingways

Henrik Lewis-Guttermann har grund til at være glad, han og hans bureau, Hemingways, har fat i en niche i den danske rejsebranche som årligt giver millionomsætning og overskud: eksklusive MICE-produkter. ”Vi prøver hverken at være de dyreste eller billigste, det vigtigste er kvalitet, at være kosteffektiv og bruge hver krone rigtigt,” siger han.



I snit omsætter Hemingways for cirka 30 millioner kroner om året på MICE (en forkortelse for: Meetings, Incentives, Conferences & Events – altså erhvervsturisme.)



”Vi adskiller os fra de fleste øvrige MICE-arrangører ved at håndlave vores rejser. Mange af vore kunder bruger til daglig et af de store erhvervsrejsebureauer, men beder os træde til når den særlige MICE-tur skal ordnes. Ellers ryger de bare ind i deres rejsebureauets gruppeafdeling,” siger Guttermann.



Læs hele artiklen i det nye Take Offs tema om netop MICE, hvor Henrik Guttermann bl.a. fortæller, hvad der er vigtigt for et vellykket MICE-arrangement

Skrevet af