Flere ønsker ’All Inclusive’

Ifølge Vejle Amts Folkeblads netavis siger Star Tours salgsdirektør Stig Elling, at man har haft en stigning i efterspørgslen på ’All Inclusive’ på 20% – især til jyderne, som på den måde populært sagt ’spiser sig til en billigere ferie’, skriver epn.dk.

 

Selskabet venter at sende 125.000 på ferie den kommende sommer og heraf er en femtedel ’All Inclusive’ – rejser fordelt på 104 hoteller.

 

Også Apollo har haft en eksplosiv stigning i salget af ’All Inclusive’-rejser. Her siger direktør Jan Lockhardt, at hver fjerde rejse er efter ’All Inclusive’ modellen, hvor gæsterne kan nyde mad, drikkevarer, is og en række hotelaktiviteter ad libitum uden at betale ekstra.

 

Apollo har 100 forskellige ’All Inclusive’- hoteller med både tre,- , fire,- og fem stjerner, og ofte med flere restauranter at vælge imellem, hvilket især tiltaler børnefamilierne.

Skrevet af Flemming Juul