Forandringer på TUR-messen

Op til årets messe har TUR analyseret undersøgelser af udstilleres og professionelle kunders oplevelser af messen. Resultatet udgør grundlaget for et langsigtet forandringsarbejde, som startede i december.

 

”Da arrangerede vi en halvdagskonference med 15 medvirkende under ledelse af ’messeguru’ Mikael Jansson fra Nordiska Undersökningsgruppen. Ud fra den information, som da kom frem dannede vi en intern arbejdsgruppe på TUR”, siger Per Magnusson, messeansvarlig.

 

Hen ad vejen skal der skabes en plan for, hvad TUR-messen skal være i 2015.

 

”Dermed er processen mod en forandring begyndt, så vi kan imødekomme udstillernes og kundernes ønsker. Samtidig har vi allerede vedtaget flere aktiviteter de seneste år, men har været utydelige i vores kommunikation af dem”, siger Per Magnussson.

 

Bland tidligere satsninger er Meetings@TUR – et koncept for i tilslutning til messen at sælge billige rejser på nettet. Til messen 2011 satser TUR blandt andet på at lokke nye købere til via VIP-indbydelser.

Skrevet af Flemming Juul