Hard Rock Hotel får nordisk repræsentant

hard-rock-hotels-800x463Hotelkædens “all-inclusive collection” får nu skandinavisk repræsentation med det danske GSA-bureau Discover The World.

Hard Rock har foreløbig 20 hoteller, hvoraf de foreløbig fire er med i all inklusive-varemærket. De fire ligger i Mexico og Den Dominikanske Republik – og det er disse fire, som nu har fået skandinavisk General Sales Agent gennem Discover The World. Dermed skal Discover prøve at tiltrække flere hotelgæster fra de skandinaviske lande.

Hard Rock Hotel All-Inclusive salgsdirektør for bl.a. Europa, Arturo Cruz Lopez, siger: ”Vi er ivrige efter at styrke vores position som et første-valg for skandinaviske ferie- og golfrejsende. Vi lover vores gæster så meget mere end blot et hotelophold. Vi formidler kulturen og det lokale særkende. Det er vigtigt for os at tiltrække flere hotelgæster fra Skandinavien. Skandinaverne er blandt de mest rejsende feriegæster i verden, og vi er overbeviste om at det skandinaviske publikum vil omfavne muligheden for at opleve vores hoteller i Mexico og Den Dominikanske Republik.”

Næste åbner endnu et hotel i kæden med 60 værelser i Mexico. Hard Rock International har 186 cafeer, hoteller og kasinoer i 57 lande.