Hilton får nyt varemærke i Skandinavien

Med 59 værelser åbner Doubletree sit hotel Oslo City Centre i hjertet af Oslo og tæt på den norske hovedstads hovedstrøg, Karl Johan. Hotellet ligger i en bygning fra 1918 – som led i omdannelsen til et moderne hotel, har værelserne fået større vinduer, moderne badeværelser, nye senge, fladskærme osv.

Når hotellet i Ollo er fuldt udbygget sidst på året vil det i alt have 103 værelser.

Alle, der har boet på et Doubletree-hotel i USA, kender navnlig ét af kædens varemærker, den varme chokoladekage, man får ved check-in.

 

Hilton har i Norden et hotel i Danmark, Hilton Copenhagen Airport, tre i Finland, to i Sverige og et i Island.

 
Hilton Worldwide består af over 3.600 hoteller med 592.000 værelser i 81 lande og inkluderer bl.a. varemærker som Waldorf Astoria Hotels, Conrad Hotels, Hilton, Doubletree og Embassy Suites Hotels.

 

Skrevet af redaktionen