Incomingbureau fortsætter støtte til bier

Det danske incomingbureau Best Destination Partner, BDP, fortsætter som sponsor af projektet Copenhagen CityBee Association – til glæde for turister og bi-standsklienter. …

Sidste år investerede BDP 25.000 kr. i bybi-projektet – dengang sagde BDPs adm. direktør, Hanne Nehmar, til takeoff.dk:

”Copenhagen CityBee Association er en fantastisk organisation, vi er glade for at støtte deres bier og dermed et bæredygtigt arbejde, som vil give flere blomster i København og hjemløse og flygtninge arbejde med at passe bierne.”

Copenhagen CityBee Association har bikuber 15 steder i København – BDP har sponseret 140.000 bier ved Carlsberg Bryggerierne i Valby.

Copenhagen CityBee Association er en non-profit organisation, der har etableret en honning-fabrikation, hvor hjemløse og flygtninge skal tage vare på tre millioner bier.

Hanne Nehmar siger: “Vores partnerskab med Copenhagen CityBee Association giver BDP mulighed for at tilbyde vores kunder uddannelsesmæssige rundture i København.”

Til takeoff.dk siger Hanne Nehmar, at årets sæson ser fornuftig ud. BDB er store på tre områder, krydstogter, kongresser, events og konference samt Meetovation, en ny form at lave møder på. Incomingbureauet har 13 medarbejdere og kører med overskud, tilføjer hun.

Se mere på www.bybi.dk