Momondo lancerer rejsesøgemaskine i Afrika

”Twendetwende” (www.twendetwende.co.ke) er navnet på det nye rejsesite, der skal gøre det muligt for øst- og centralafrikanere at sammenligne fly- og hotelpriser hos mere end 700 rejse- og flyselskaber samt hotelsider.

 

Rejsesitet er resultatet af et samarbejde mellem Momondo og Nation Media Group, Øst- og Centralafrikas største medieselskab, der udover print, broadcast og elektroniske medier driver en lang række forbrugersites i Afrika, oplyser Momondo.
 
”Twendetwende er i tråd med vores digitale strategi for regionen. Vi har nogle af de mest besøgte websites i Afrika og Twendetwende, som betyder ”Let’s go, let’s go” på swahili, bliver en ideel platform for rejsende i regionen og i hele Afrika,” siger Ann Gitao, Group Marketing Director hos Nation Media Group, og tilføjer:

 

”Vi starter i Kenya, og om en måneds tid lancerer vi også et co.ug domæne i Uganda og efterfølgende et co.tz domæne i Tanzania.”

 

Med Twendetwende træder Momondo for første gang ind på det afrikanske marked. ”Vi har længe haft tanke på vækstmulighederne i Afrika, så det var meget interessant, da vi blev kontaktet af et af de ledende medieselskaber i Afrika,” siger Martin Lumbye, Partner i Momondo.

Skrevet af redaktionen