Fra onsdagens debatmøde på Comwell Borupgaard, til venstre Tivolis administrerende direktør, Lars Liebst, og administrerende direktør for Dansk Erhverv, tidligere minister Brian Mikkelsen. Foto: Henrik Baumgarten.

Norden bør markedsføres som én turistdestination

Der var markante og skarpe meninger da to store profiler i dansk turisme, Tivoli-direktør Lars Liebst og direktør for Dansk Erhverv, Brian Mikkelsen, debatterede dansk turisme.

Topmødet mellem de to administrerende direktører fra Tivoli og branche- og arbejdsgiverforeningen Dansk Erhverv på nordsjællandske Comwell Borupgaard havde samlet 50 tilhørere fra blandt andet rejsebranchen, der havde fået indbydelsen gennem hotelkædens...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?