Norwegian og erhvervsbureauer i samarbejde

Amadeus e-ticketing og BSP gør det lettere for alle bureauer, som benytter Amadeus, at booke hos Norwegian. For rejsebureauerne betyder det, at Norwegian håndteres på en standardiseret måde, hvor booking, billettering og fakturering indgår.

”Antallet af forretningsrejsende, som vælger Norwegian, er stigende og nu vil kunderne oftere få tilbud om billetter med Norwegian igennem rejsebureauerne. Samtidig vil rejsebureauernes administration og omkostninger ved håndtering af rejser med Norwegian forenkles og reduceres”, siger salgsdirektør Frank Nordbjerg Olesen fra Norwegian.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.