Norwegian størst på Facebook

Lufthansa følger lige efter med godt 66.500 fans, mens KLM har godt 63.500 fans. Norwegians fan-site har eksisteret siden juni 2009 og bruges i dialog med kunderne om planlægning af nye ruter, ændringer eller aflysninger og kundeservice, konkurrencer, fotos og nyheder.

 

”Vi har en god dialog med vores kunder gennem Facebook, og vi får mange vigtige informationer og idéer den vej. Nogle brugere er begyndt at svare på vores vegne. De giver tips og informationer videre til de andre på vores Facebook-site,” siger Johan Bisgaard Larsen, presse- og markedschef for Norwegian Danmark.

 

Southwest Airlines er det flyselskab i verden, der med 902.000 medlemmer har de fleste fans på Facebook.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.