Ny chef og nye projekter

Dermed tager hotelkæden skridt til nytænkning af såvel virksomhedens visuelle profil, som den generelle organisation.

 

”Vi lever af at tænke nyt og kreativt og her kan Henriette med sin mangeårige erfaring fra modebranchen give os et enestående input, som kan styrke vores image og gøre os mere attraktive for gæsterne,” fortæller Niels Fennet, direktør for Cabinn.

 

En af Henriette Lomonidis første opgaver bliver at sætte skub i nye visuelle tiltag. Det gælder både i forhold til hotellernes indretning og hele kædens visuelle profil.

 

”I modebranchen går tingene stærkt, og man skal hele tiden være klar til at reagere på kundens behov. Det er noget af den dynamik, jeg kan tage med over i Cabinn, så vi bliver endnu bedre til at tilpasse os til gæsteønsker – og give dem de bedste oplevelser”, siger Henriette Lemonidis.

 

Cabinn har flere store udviklingsprojekter bl.a. i Aarhus, hvor C. F. Møller arkitekterne har tegnet en udvidelse af det velbesøgte Cabinn. Efter udvidelsen vil hotellet råde over ca. 400 værelser.

 

Cabinn Metro er Danmarks største lavprishotel med 710 værelser. Det skal udvides med 10.000 m2 og 200 P-pladser. Projektet kaldes samlet Cabinn Village, som består af 274 værelser til længere varende ophold, kontorhotel med 200 arbejdspladser og et TV-studie på 1.200 m2.

 

Cabinn har otte hoteller i de fem største danske byer med samlet 2.130 værelser og 5.670 sengepladser.

Skrevet af Flemming Hastrup