Priser til Norwegians loyalitetsprogram

Norwegian Reward har vundet to internationale priser: ’Flybranchens bedste loyalitetsprogram i Europa/Afrika’ og ’Bedste kreditkort for loyalitetsprogrammer’ ved Freddie Awards i USA.

”Det er fantastisk, at passagerer over hele verden har kåret Norwegian Reward til flybranchens bedste i Europa og Afrika, og at vores kundefordele gennem Bank Norwegians kreditkort, vandt i sin kategori.

Freddie Awards er en international branchekåring, og vi ser det som anerkendelse af, at Norwegian Reward er et godt tilbud til alle uafhængig af, hvor meget man rejser. Vi vil udvikle nye produkter og tilbud, der kommer vores loyale passagerer til gode,” siger Brede Huser, chef for Norwegian Reward.

Freddie Awards er en kåring af loyalitetsprogrammer i rejsebranchen. I 2016 vandt Norwegian Reward ’Bedste Newcommer’ ved Freddie Awards og kom ind på andenpladsen i ’Årets bedste loyalitetsprogram – Europa og Afrika’.

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.