Hvem skal pressen kontakte blandt de mange aktører i den brede danske rejsebranche – for eksempel rejsebureauer, hoteller og ferieboligudlejere? Det er der delte meninger om. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

Rejsebranchen: Udfordrende at finde fælles stemme

”Hvem er dansk turismes talerør? Jeg så gerne branchen tale med én stemme,” sagde Danmarks Rejsebureau Forenings afgående direktør. Her er bud på svar fra flere førende brancheforeninger.

Da Lars Thykier sidste måned takkede af som administrerende direktør for Danmarks Rejsebureau Forening, fremhævede han i interview med Standby.dk ”en fortsat mangel i den danske rejsebranche om, at branchen kan tale med én fælles stemme.”

Men, erkendte han, det...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?