Hvem skal pressen kontakte blandt de mange aktører i den brede danske rejsebranche – for eksempel rejsebureauer, hoteller og ferieboligudlejere? Det er der delte meninger om. Arkivfoto: Henrik Baumgarten.

Rejsebranchen: Udfordrende at finde fælles stemme

”Hvem er dansk turismes talerør? Jeg så gerne branchen tale med én stemme,” sagde Danmarks Rejsebureau Forenings afgående direktør. Her er bud på svar fra flere førende brancheforeninger.

Da Lars Thykier sidste måned takkede af som administrerende direktør for Danmarks Rejsebureau Forening, fremhævede han i interview med Standby.dk ”en fortsat mangel i den danske rejsebranche om, at branchen kan tale med én fælles stemme.”

Men, erkendte han, det...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?