Rejsemesse får eget messemagasin

Ferie for Alles nye blad, fra venstre chef for Ferie for Alle, Anders Ladefoged Mortensen, Lars Guldager Dyhr fra Dyhr Media, Messecenter Hernings adm. direktør Georg Sørensen, samt Rasmus Schønning fra Rejsejournalisten.

Ferie for Alles nye blad, fra venstre chef for Ferie for Alle, Anders Ladefoged Mortensen, Lars Guldager Dyhr fra Dyhr Media, Messecenter Hernings adm. direktør Georg Sørensen, samt Rasmus Schønning fra Rejsejournalisten.

De mange gæster på Skandinaviens største feriemesse, Ferie for Alle i MCH Messecenter Herning kan fra 2015 se frem til et nyt messemagasin.

MCH har indgået samarbejde med Pen & Picture, stiftet af rejsejournalisterne Rasmus Schønning og Lars Guldager Dyhr.

Mere end 65.000 danskere finder hver år vej til Ferie for Alle. Nu får de en ekstra inspirationskilde, når MCH lancerer messens eget magasin, der også får navnet Ferie for Alle. Det sker i samarbejde med den nystartede virksomhed Pen & Picture, som tegnes af de Rasmus Schønning og Lars Guldager Dyhr.

For MCH er det nye magasin et ekstra tilbud til gæster og udstillere, og et gratis tilbud til besøgende på Ferie for Alle. Magasinet udkommer ikke kun til messen, men også i en udgave hvert efterår som optakt til den kommende Ferie for Alle-messe.

”Vi tror meget på nærvær, og vi vil hele tiden gerne forbedre de tilbud, vi giver de mange besøgende og udstillere på feriemessen. Derfor har vi valgt at skabe en ekstra platform, hvor det er muligt at fordybe sig mere i de mange ferie– og rejsetilbud, som findes på alle områder på messen, og vi skaber et magasin i kvalitet,” siger adm. direktør i MCH, Georg Sørensen.

Projektchef for Ferie for Alle, Anders Ladefoged Mortensen: ”Et kvalitetsmagasin giver noget ekstra til Skandinaviens største feriemesse og for alle MCH’s arrangementer generelt.”

Duoen bag Pen & Picture, Lars Guldager Dyhr og Rasmus Schønning, fortsætter sideløbende deres selvstændige virksomheder, Dyhr Media og Rejsejournalisten.

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.