Rekord for Danske Kroer & Hoteller

Det blev dermed det bedste år i kædens 31-årige historie. Fremgangen skyldes især 26% flere forretningsgæster. 

 

”Det er et meget tilfredsstillende resultat, ikke mindst fordi 2011 på mange måder har været et udfordrende år for branchen”, siger direktør Jørgen Christensen. ”Vore nye koncepter til danske og udenlandske forretningsturister har fået en fantastisk modtagelse. Vi mærker stor efterspørgsel efter konkurrencedygtige og fleksible koncepter, når forretningsfolk skal overnatte i Danmark.”

 

Danske Kroer & Hoteller har de senere år investeret millioner i en IT-platform, der modsvarer de krav, som kunderne stiller. Resultatet er en fremgang på 34% i antallet af besøgende på hjemmesiden

 

Jørgen Christensen er meget tilfreds med resultatet og fortrøstningsfuld, når det drejer sig om 2012. Kæden har flere nye tiltag i støbeskeen, og resultatet for 1. kvartal 2012 er markant bedre end i de første tre måneder af 2011.

Skrevet af Flemmiong Juul