Særligt for blondiner

Det litauiske selskab, Olialia, er i forvejen drevet udelukkende af blondiner, fortæller BBC, og selskabet spiller på flere forskellige strenge, såsom udvikling af software, salg af madprodukter og produktion af popmusik, skriver business.dk.

 

Giedre Pukiene, der er chef for virksomheden siger, at formålet med blondine-virksomheden er at nedbryde de stereotyper, der eksisterer om blondiner. Hun fastslår, at de ansatte er både kloge og veluddannede, vil noget med deres tilværelse og har adskillige erhvervsidéer.

 

Blandt dem er altså det nye ferieresort på Maldiverne, som blev præsenteret ved en blondine-fest i weekenden, men først ventes at være en realitet i 2015. I øvrigt er resortet på forhånd kritiseret for at være diskriminerende.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.