Mads Vestergaard Olesen, administrerende direktør for Stromma Danmark på arkivfoto fra før coronakrisen. Foto: KBH – Commerce & Culture.

”Skuffet hvis vi ikke når 60 procent af omsætningen”

Stromma har normalt én million gæster på sine københavnske kanalbåde og sightseeing-busser. Coronaen har kostet 75 procent af omsætningen, men direktøren forventer klar bedring i år.

Stromma Danmark er en af Storkøbenhavns største turismespillere – virksomheden er nok mest kendt for kanalrundfarten Canal Tours Copenhagen og Copenhagen City Sightseeing-busserne.

Men Strommas varemærker i Danmark tæller blandt andet også Copenhagen Excursions,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

39 kr.

14 dage

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

249 kr.

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

849 kr.

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?