Mads Vestergaard Olesen, administrerende direktør for Stromma Danmark på arkivfoto fra før coronakrisen. Foto: KBH – Commerce & Culture.

”Skuffet hvis vi ikke når 60 procent af omsætningen”

Stromma har normalt én million gæster på sine københavnske kanalbåde og sightseeing-busser. Coronaen har kostet 75 procent af omsætningen, men direktøren forventer klar bedring i år.

Stromma Danmark er en af Storkøbenhavns største turismespillere – virksomheden er nok mest kendt for kanalrundfarten Canal Tours Copenhagen og Copenhagen City Sightseeing-busserne.

Men Strommas varemærker i Danmark tæller blandt andet også Copenhagen Excursions,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?