Mads Vestergaard Olesen, administrerende direktør for Stromma Danmark på arkivfoto fra før coronakrisen. Foto: KBH – Commerce & Culture.

”Skuffet hvis vi ikke når 60 procent af omsætningen”

Stromma har normalt én million gæster på sine københavnske kanalbåde og sightseeing-busser. Coronaen har kostet 75 procent af omsætningen, men direktøren forventer klar bedring i år.

Stromma Danmark er en af Storkøbenhavns største turismespillere – virksomheden er nok mest kendt for kanalrundfarten Canal Tours Copenhagen og Copenhagen City Sightseeing-busserne.

Men Strommas varemærker i Danmark tæller blandt andet også Copenhagen Excursions,...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 95

1 måned

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 285

3 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

DKK 995

12 måneder

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

Allerede abonnent?