SkyTeam med SkyPriority til topkunderne

SkyPriority er udviklet for at sikre en fælles og ensartet service topkunderne i alle lufthavne, der betjener SkyTeam. Starten på den nye service sker i marts i udvalgte lufthavne og indføres gradvist i over 800 lufthavne de følgende måneder og runder 1.000 lufthavne i starten af 2013.

 

Delta Air Lines skabte SkyPriority brand’et for sine kunder i 2010 og det er programmets succes, der får alle medlemmer af SkyTeam til at adoptere det.

 

SkyPriority service inkluderer særlige check-in områder, egne bagage drop-off zoner, priority service på billetkontorer, speciel service ved transfer skranker, egne køer til security, priority boarding og priority bagage handling. 

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.