Spies gæster får hentet bagagen derhjemme

Dagen før Spies gæster skal flyve, kører en varevogn fra VALiZO til deres hjem i Storkøbenhavn, henter bagage og udleverer boardingkort og bagagetags.

Dagen før Spies gæster skal flyve, kører en varevogn fra VALiZO til deres hjem i Storkøbenhavn, henter bagage og udleverer boardingkort og bagagetags.

I disse dage har Spies premiere på et nyt bagagekoncept, hvor gæsterne kan vælge at få afhentet deres bagage og samtidig få udleveret boardingkort og bagagekvitteringer.

Når gæsterne dagen efter tager i lufthavnen, skal de blot medbringe håndbagage og kan så springe køerne over og gå direkte til sikkerhedskontrollen.

”Spies og Thomas Cook Airlines har i flere år haft en lignende ordning på flere rejsemål. Her hedder servicen Easy Travel og tilbydes bl.a. på koncepthotellerne Sunwing Family Resorts og Sunprime Hotels. Her kan gæsterne tjekke ind i hotellernes reception, aflevere deres bagage og få udleveret deres boardingkort”, fortæller kommunikationschef Torben Andersen fra Spies.

Det nye koncept tilbydes i samarbejde med Thomas Cook Airlines og selskabet VALiZO. Spies og VALiZO havde premiere på den nye hjemmeservice den 5. december på en flyvning fra København til Madeira.

”I første omgang tilbyder vi vores check-in-service for postnumrene 0-2990, men på længere sigt er det planen at folde konceptet ud over hele Sjælland, Lolland, Falster og Sydsverige. Bliver det den forventede succes, er vi klar til at udvide til det øvrige Skandinavien”, siger Christian Kurir fra VALiZO.

”For en familie med op til seks personer fra Hvidovre med bagage og klapvogn, kan vi tilbyde den nye service for totalt 395 kroner, og 495 kroner, hvis det er længere væk”, siger Christian Kurir.