Spies på den digitale top

Jan Vendelbo.

Spies er ’bedst i klassen’, når det gælder det moderne, digitale møde med de rejselystne danskere.

Det blev afsløret på den netop afholdte Digital Dag 2013, hvor MyResearch have evalueret 307 danske virksomheders brug af 31 digitale muligheder. Ud over at lægge alle andre turoperatører bag sig, fik Spies en bedre rating end samtlige flyselskaber.

”Mange nye rejsearrangører har kun webben som salgskanal. Vi bruger hele paletten: Telefon, butik, Facebook, chat, web’en og så videre. Det er glædeligt, at vi er nummer et i branchen, men også at vi er nummer fem af de 307 danske virksomheder ved Det Digitale Sundhedscheck – kun overgået af TDC, Nordea, Jyske Bank og Nykredit Bank”, siger direktør i Spies, Jan Vendelbo.

De mange virksomheder blev bedømt på seks digitale områder som bl.a. Online Markedsføring, Sociale Medier, Dialog og E-handel.