Danske turister har alvor fået øjnene op for Sydafrika. Et land, der ellers i lange perioder, har været overset og glemt, når danskerne talte ferie.
”I de første fem måneder i år har vi solgt flere rejser til Sydafrika end i hele 2013 og 2014 tilsammen. Det er helt fantastisk”, siger Peder Hornshøj, adm. direktør i Bravo Tours.
Sydafrika har været et rejsemål hos Bravo Tours et par år, men sidste år tog det for alvor fart. Rundrejserne blev revet væk og der blev oprettet ventelister.
”Mange siger, at Sydafrika er som hele verden samlet i et land. Med vores nye rundrejse i Sydafrika, kan gæsterne både komme på safari i Kruger nationalpark og besøge millionbyen Johannesburg. Det er en unik kombination med kontraster og store oplevelser”, siger Peder Hornshøj.
De mange solgte rejser har også fået smilene til at brede sig i Sydafrika. Her modtog Bravo Tours destinationschef Claus Jensen prisen som top-partner af sin samarbejdspartner, Springbook, der er en af Sydafrikas største rejseagenter. Bravo Tours fik prisen for at være den hurtigst voksende samarbejdspartner.