Take Off når nu igen forbrugerne

Af Anne Orholt

 

Efter en pause kommer Take Off nu tilbage til forbrugerne med jævne mellemrum. Det sker med et nyt, eksklusivt krydstogtmagasin på 44 siders glittet papir i dybtryk og med et alsidigt indhold af, hvad der rører sig forud for den kommende vintersæson. Det er vel ikke for ubeskedent at mene, at lige når det gælder krydstogter, har Take Offs redaktionelle stab den bedste viden og erfaring i forhold til andre danske medier.

 

Det håber vi også læserne vil mene om det nye Take Off Cruising, der udsendes som tillæg til Stand By, der helt som sædvanligt dyrker business2business-stof. Magasinet distribueres desuden sammen med Berlingske Tidende til udvalgte postnumre primært i hovedstadsområdet og Nordsjælland fredag 26. august. En distributionsform vi er meget opmærksomme på og forventer os meget af også fremover, da vi på denne måde når frem til husstande med høje indkomster og dermed sikrer annoncørerne et købedygtigt publikum.

 

Det er heller ikke ukendt for læserne af vore daglige websider, at krydstogter er den hastigst voksende ferieform i verden – og det på trods af, at der stadig er mange danskere, der har til gode at opdage krydstogtets velsignelser. Derfor veksler magasinet mellem nyheder fra krydstogtsindustrien, længere velskrevne rejsereportager med insiderens præg og fotoreportager af nogle af Danmarks bedste fotografer – og den opmærksomme læser får endda mulighed for at vinde krydstogt for to i Caribien.

 

Inden længe løfter vi sløret for det næste projekt i det ny aktivitetsprogram.

 

Skrevet af redaktionen