TUI’s nordiske direktør, Alexander Huber, til højre, på TUI’s nye danske salgskontor i København – sammen med en hjælpsom robot, der kan svare på en række spørgsmål. Foto: Henrik Baumgarten.

TUI afviser behov for ny frontfigur i Danmark

TUI mister rejsende og omsætning i Danmark, men derfor skal det tidligere Star Tour ikke igen have kendt landeprofil. ”Det drejer sig om at have et tydeligt varemærke,” siger nordisk direktør.

Der er ingen beviselig sammenhæng for, hvordan det gik for det nuværende TUI, da det store charterrejsebureau i Danmark for fire år siden hed Star Tour – og hvordan det går i dag.

Men faktum er, at TUI’s omsætning falder i Danmark – de seneste fire år er den...

Få hurtig adgang til artiklen

Vælg det abonnement, der passer til dig eller din virksomhed

DKK 125

1 MÅNED

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

 

DKK 1.295

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL EN BRUGER

(Ingen binding. Løbende abonnement, der kan opsiges til udgangen af en periode)

BUSINESS

12 MÅNEDER

ABONNEMENT TIL FLERE BRUGERE

(Abonnement med ubegrænset adgang til alle eller udvalgte medarbejdere)

Allerede abonnent?