Tunesien ny PR-kunde hos Atlantic Link

tunesienFra årsskiftet har landets turistorganisation hyret Atlantic Link til at lave PR i Norden. Det nordafrikanske land er kommet ovenpå efter det arabiske forår, og landets turistbranche, der beskæftiger over 400.000, er tilbage på fuld kraft.

”Tunesien er godt på vej til niveauet fra før 2011, og vores mål er at få de nordiske besøgstal på niveauet fra før 2010, da godt 130.000 nordiske turister besøgte Tunesien”, siger Karin Gert Nielsen, direktør for Atlantic Link. I 2012 besøgte 50.000 skandinaver og finner landet.

”Vi glæder os til at vise skandinaver, hvordan landet skiller sig ud fra andre charterdestinationer ved Middelhavet. Tunesien har altid været et mødested for arabiske og europæiske kulturer. Det er landet, hvor man kan se romernes imponerende amfiteater i El Jem om formiddagen og tage på kamelridetur i ørkenen ved solnedgang. Derudover er det en moderne destination med luksusresorts, wellness og golfbaner i verdensklasse.”