Twitter fra luksushotel

Den 1. maj genåbner Hotel d’Angleterre efter lang og kostbar ombygning. I dag har hotellet inviteret en lille gruppe samarbejdspartnere til at prøve den nye luksus – en af dem vil twitte om oplevelsen.

Salgsdirektør Ebbe Kiær fra incomingbureauet BDP – Your Best Destination Partner, er som eneste fra rejsebranchen inviteret til at deltage i d’Angleterres såkaldte pre–soft-testing. Sammen med 17 andre indbudte gæster skal de teste hotellet og de nye faciliteter inden den officielle åbning 1. maj. Testopholdet starter i dag og slutter i morgen.

Ebbe Kiær: “Jeg ser frem til at opleve det nye d’Angleterre. Ombygningen har været en lang proces og en stor investering. Det er vigtigt for en metropol som København at have et 5-stjernet hotel af d’Angleterres kaliber til at tiltrække fremtidens internationale incentive grupper og eksklusive events.”

Ebbe Kiær vil kommentere sine oplevelser på Twitter under opholdet. Han kan følges på BDP’s Twitter profil (@BDP_Denmark).

Hotel d’Angleterre kan spore sin historie tilbage til 1775 – det har i snart to år været lukket for en gennemgribende renovering, der ifølge branchekilder har kostet mindst en halv milliard kroner. Det gør den til den mest ambitiøse hotelrenovering i dansk historie. Som led i ombygningen er ca. 30 mindre værelser slået sammen til større – dermed kommer hotellet op på 90 værelser (heraf 29 suiter) og konferencefaciliteter for 400 personer. Takeoff.dk kunne fornylig oplyse, at kun ca. 30 værelser og suiter vil være klar til genåbningen – resten følger til efteråret.

Incomingbureauet BDP åbnede i 1997 i København. Kerneprodukterne er incentive programmer, Meetovation (innovative og deltagerinvolverende møder), produktlanceringer og events. BDP blev tidligere på måneden kåret som Årets Bureau ved MPI Awards i april.