Vil sælge sin arm for reklame

”Det nye annoncemedie er både unikt og banebrydende og prisen på 8.400 kr. for en 40 kvadratcentimeters overarmstatovering afskrækker os bestemt ikke. Men hvad med garanti for eksponeringen? Sidste sommer regnede væk og der var ikke mange timer til solbadning på de jyske strande. Vi formoder at det er her, den 25-årige århusianers bare overkrop vil få den bredeste eksponering for den ellers holdbare reklame”, siger informationschef i Spies, Torben Andersen.

Århusianerens tilbud om ’krop-annoncering’ er sendt til lidt over 100 virksomeheder fra bryggerier over rejsearrangører til leverandører af autodele. Deadline for tegning af annoncerne, på den omvandrende reklamesøjle ’prikker til folk og går under huden’, er i dag den 31. marts.

Skrevet af web-redaktionen

x

Læs Også

Turismenyheder.dk skriver

Hotellers indtjening presset – Rygepolitik på skilte overalt – Tivoli fik overskud – Kulturforlig på plads – Arne Jacobsen i Kolding – Eminem i Parken

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.