Virtuel guide-kontakt en succes

Over 90% af gæsterne har flittigt benyttet sig af den nye mulighed, som byder på 14 online centre med 100 medarbejdere, som udelukkende servicerer kunder, der henvender sig på mail og sms. Spørgsmålene går på gode råd om restauranter, bestilling af udflugter og praktiske oplysninger.

Ifølge salgsdirektør Stig Elling er det en af de mest effektive opfindelser, der er gjort. Kunderne er glade for servicen, som betyder større frihed, idet man ikke skal troppe op på bestemte tidspunkter for at blive informeret. Ikke mindst når der opstår problemer med for eksempel transporten, som det skete i Grækenland, har SMS-kontakten vist sin store værdi.

Skrevet af Flemming Juul

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.