WoCo vinder PR-pris

Fra prisoverrækkelsen til WoCos presseafdeling, fra venstre Nina Freysen-Pretorius, President ICCA, Ulrika Mårtensson, kommunikationsansvarlig i Wonderful Copenhagen og James Latham fra International Meetings Review.

Fra prisoverrækkelsen til WoCos presseafdeling, fra venstre Nina Freysen-Pretorius, President ICCA, Ulrika Mårtensson, kommunikationsansvarlig i Wonderful Copenhagen og James Latham fra International Meetings Review.

TURISME: ”Wonderful Copenhagen har i årevis vinklet sine historier kreativt, hvilket imponerede alle dommerne,” lød begrundelsen fra juryen ved ICCA Best PR Award 2014, hvor Wonderful Copenhagen sejrede.

Det internationale PR-arbejde styrker salgs- og markedsføringsindsatsen på kongres- og mødeområdet, der hvert år sikrer en turismerelateret milliardomsætning til København.

ICCA Best PR Award uddeles af International Convention & Congress Associations (ICCA) i samarbejde med The International Meetings Review. Sidstnævnte er sammenslutning af 20 af verdens førende møde- og eventmagasiner. Deres redaktioner har over et år vurderet den PR-indsats, ICCA’s over 1.000 medlemmer leverer på B2B-området.

Prisen går til et medlem, der ’udviser stærke evner inden for story-telling, genererer stor synlighed og nyhedsdækning, har et sammenhængende brand og bruger PR til at formidle succeshistorier både on- og offline’.

Ved ICCAs årskongres i Antalya fik Wonderful Copenhagen førstepladsen foran German Convention Bureau, Abu Dhabi National Exhibition Company og Malaysia Convention & Exhibition Bureau.

Ulrika Mårtensson, kommunikationsansvarlig – møder og kongresser i Wonderful Copenhagen, modtog prisen.