Rejsedirektør: Det er det, som de unge vil have

Tre piger deltager i en konkurrence under en af Ung Rejs’ mange fester på feriedestinationen Golden Sands i Bulgarien.



Pigerne skal bl.a. konkurrere i at drikke en Bacardi Breezer på den mest sexede og udfordrende måde. De skal bunde en stor fadøl, og de skal posere foran et begejstret publikum af medrejsende og guider.



Billeder af sådanne aktiviteter havner nok næppe hjemme i familiealbummet hos mor og far. Men på internettjenesten YouTube kan man i levende billeder opleve de unges udskejelser, skriver JP.



Det er direktøren for Travel Booking, John Tobiesen, der står bag selskaberne Ung Rejs og Viby Ungdomsrejser, der på den måde har foreviget de overrislede ferieminder og lagt dem til frit skue for hele verden.



Indtil nu har omkring 50.000 mennesker set videoerne af unge danskere i situationer af bl.a. seksuel karakter.



»Det er det, som de unge vil have. Det er en service over for vores gæster, og de elsker det,« forklarer direktøren.


Skrevet af