SAS indgår samarbejde med Holiday Autos

Verdens største formidler af billeje, Holiday Autos, som tidligere har haft en aftale med det norske SAS Braathens, har nu indgået en aftale om billeje-service, som skal gælde hele SAS. Billejen er et nyt tiltag fra det skandinaviske flyselskab og er et tilbud, der sammen med hotelbooking-service, er etableret på SAS’ hjemmeside.
SAS har tidligere haft samarbejder med Avis og Hertz, men har nu valgt Holiday Autos pga. selskabets tydelige lavprisprofil. Lars Schönnings, ansvarlig for Travel Related Partnerships hos SAS, siger: ”At udvide vort udbud med Holiday Autos, i tillæg til vore tidligere partners Avis og Hertz, var meget naturligt set i lyset af det samarbejde som har eksisteret gennem lavpriskonceptet Snowflake.”
Holiday Autos arbejder i forvejen sammen med flyselskaberne Maersk Air og Sterling.

Skrevet af

x

Læs Også

Billund Lufthavn frem igen

Små 160.000 rejsende benyttede lufthavnen i maj.

Hotelchef: Loyalitetsprogrammer er ren bestikkelse

De internationale hotelkæders loyalitetsprogrammer skal rettelig betegnes som bestikkelse. Det mener chefen for Supranational Hotels.

A380-levering forsinket mindst et halvt år

Flyproducenten kan se frem til betragtelige bøder, vurderer internationale nyhedsbureauer.

SAS får ny kommunikationschef

Troels Rasmussens efterfølger er hentet udenfor flykoncernens egne rækker, og kommer fra Jøp, Ove & Myrthu.

Banal regnefejl ryster Femern-planer

En kommende Femernbro er alligevel ikke så god en forretning, som Trafikministeriet havde regnet sig frem til.

CPH satser på fragten

Københavns Lufthavn har fragten som indsatsområde de kommende år.