Det viser i hvert fald ny analyse fra Institut for Konjunkturanalyse, hvor 1.000 offentlige og private virksomheder er blevet spurgt, oplyser Comwell.
Henrik Hjorth, salgs- og marketingdirektør i Comwell, er tilfreds med resultatet: ”Konkurrencen er hård på konferencemarkedet. Derfor er et godt omdømme utrolig meget værd.”
Analysen afslører ikke, hvad der ligger til grund for det gode omdømme. Henrik Hjorth mener, at resultatet hænger sammen med Comwells fokusering på værtskabet og på kvaliteten af undervisningsfaciliteterne.
På trods af analysens resultat, mener Henrik Hjorth, at der er lang vej endnu. ”Vi skal vi blive bedre til at differentiere os fra de andre konferencehotelkæder ved at fokusere på områder med værdi for kunderne. Udbuddet på det danske marked har været for ens i mange år. Kunderne har haft svært ved at skelne den ene udbyder fra den anden.”
Comwells konferencehotel i svenske Varberg er netop kåret til Europas bedste spa- og kurhotel. Konceptet overføres nu til Danmark – i første omgang til Comwell Kellers Park ved Vejle Fjord, der åbner ved årsskiftet 2006/2007.
Netop kombinationen spa og konference, er ifølge Henrik Hjorth et af de elementer, der skal gøre en forskel.
Comwell er en af Skandinaviens førende konferencehotelkæder med 11 hoteller i Norge, Sverige og Danmark. I Danmark har Comwell over 250.000 gæster årligt.
Tagget med: Comwell