SIXT Danmark bedste SIXT

SIXT i Danmark kan nu bryste sig af at være det SIXT land med den bedste service og kvalitet. Ved det netop afholdte general møde i Venedig hvor samtlige 85 SIXT – lande var repræsenteret, blev SIXT i Danmark fremhævet for deres høje serviceniveau.

Dette medførte at SIXT i Danmark kunne hjemtage årets SIXT-award i kundeservice og kvalitet. SIXT international fortæller, at prisen blev uddelt på baggrund af flere runder med ”mystery shopping,” hvor repræsentanter for SIXT international henholdsvis besøgte de 3500 stationer, og henholdsvis ringede landenes service centre op for at foretage en reservation.

Ligeledes indgik det i bedømmelsen, at SIXT i Danmark har meget få kundeklager i forhold til antallet af udlejninger og ekspeditioner.

Brian Eg, salgschef i SIXT Danmark udtaler:

”Det er med stor glæde at vi har modtaget denne anerkendelse fra det internationale SIXT netværk. En af vores prioriteter i forbindelse med opbygningen af SIXT i Danmark har netop været at kunden altid skulle gå fra en afsluttet handel med en god smag i munden og et smil på læben. Når vi sammenholder denne kåring med sidste uges nominering til Danish Travel Awards, kan vi vist ikke andet end at være tilfredse og meget stolte!”

Det er ikke første gang at SIXT i Danmark har været på podiet for at modtage en SIXT-award. Sidste år i oktober var det en stolt Mette Christensen, som på vegne af SIXT Danmark kunne modtage prisen for bedste salgsafdeling i SIXT netværket.

Skrevet af